Monday, November 29, 2010

SEMAKIN TERASA HATI....

semakin aku cuba faham diri die.. semakin die jauh dari hati aku.. penah aku cuba bersabar dengan semue ini, tapi sampai satu tahap kesabaran yang ada hilang begitu saje.... entah kenapa aku sendiri tidak pasti yang aku cuma pasti, aku telalu terasa dengan semue nie... berapa hari kau diam menyepi tanpa khabar berita... dan dalam masa yang same aku cukup kecewa dalam FB kau.. aku tahu aku dah semakin tiada hak.. tapi untuk apa kita teruskan hubungan ini kalau ini yang aku sering dapat... bukan aku xdapat meluahkan semuanye kepada kau.. tapi mengertilah, aku punya hati dan perasaan... dan setiap kali aku cuba meluahkan, kau tak penah faham malah kau selalu berkata yang aku suka beerfikiran bukan-bukan... kini aku pasrah, jage lah diri mu sebaik-baiknya... aku tak mungkin seperti dulu...

No comments:

Post a Comment